Vill ha, vill ha, vill ha ...

Har hittat en bil som jag vill ha...
Hoppas att jag inte har lika otur som förra gången
då den han bli såld på en gång.. Om det går för säljaren
så ska vi förmodligen åka och titta på den imorgon i sthlm!

Det skulle bli en otrolig lättnad för mig att ha bil, då jag jobbar
nätter. Får ju hoppa över de där tiderna när man ska sluta typ
01.00 tex. För hur fan ska jag ta mig hem? Vill ha bli, nu nu nu!

Men nu svarar inte den jäveln.. Fan, har jag tur eller har jag tur?

Sitter här med en varm kopp Tée och lyssnar på gammla sköna
låtar. Minnen väx till liv igen, vart tog livet vägen? Saknar alla så
mycket ibland. Mina grabbar ( föralltid kärlek ) och mina flickor haha
fyfan vi var nog tokiga ibland alltså.. Så kul vi alla hade, vart är det nu?

Jag är otroligt glad för alla minnen, för dom tar mig tillbaka och jag
kan nästan, nästan känna den där känslan igen. Känslan av glädje,
känslan av att släppa alla bekymmer. I Miss it, I do, I do...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0