Stress dag..

Hej på er alla glada...
Själv är jag väldigt seg.. Slutade 07 imorse och sen var det
bara hem och sova. Gick upp 15.00 igen, för jag börjar jobba
19.00 igen (suck) .. 12 timmars mellanrum mellan passen!

Det är ju tur att det inte är såhär ofta haha..

Slutar inte förns 01 inatt, eller 04? haha vet inte riktigt, fick tiden till
01, men igår när jag tittade så stog det till 04 på jobbet.. Får väll se!

Nu vill jag verkligen, och behöver verkligen att vara ledig. Så otroligt
skönt det kommer att bli att vara ledig måndag och tis.. Måste ju tvätta
kläder och göra en massa andra grejer..

Jag letar fortfarande bil, men varje bil jag hittar och tycker värkar bra försvinner
på noll tid.. Har ju inte alltid så mycket tid att leta heller, och om den finns i en
annan stad, när ska jag då hinna titta på den?!

Saknar Homan väldigt, väldigt mycket ! Låt tiden gå snabbt...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0