Redan vaken..

Det blir riktigt tidiga mornar när man börjar 07 ...
Vaknar alltid vid 5 tiden, och då är jag verkligen trött,
vill bara ligga kvar i sängen. Men det är bara att palla
sig upp. Kan ju inte missa en dag på jobbet!

Har nu schema för nästa vecka också. Och jag kan ju
säga att jag kommer inte att vara ledig förens nästa fredag..

Bara att bita ihop, och kämpa på! Men nästa vecka jobbar jag
iaf natt. Kommer bli skönare.. Och mer cash såklart hahaha..

Dagen igår var verkligen katastrofal. När jag kom hem så var
jag helt slut, ingen ork kvar till någonting annat än soffan...

Ska börja dra mig ut mot bussen om 10 min typ. Åhhh jag vill inte,
jag vill bara ligga i min säng hela dagen..

Skriver kanske senare, beroende på om jag är trött elle pigg!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0