Chill night...

G ö t e b o r g !
Vi kom hit igår.. Var rätt sega efter bilresan så det blev
väldigt lugnt igår kväll. Idag hade älskling planerat en chill
kväll med grabbarna, så här sitter man nu..

Vi kollade nyss på en film och nu ska dom spela fotbollspel / tv-spel
och då sa jag att jag väljer nog att sitta vid datan i ett tag tills dom är klara.
Är ju inte "själv" sitter här med min vodka och chilinötter, bara softaaaa!

Kan ju även påpeka att jag inte har druckis sedan nyår, och innan det hade
jag hållt mig nykter i ca. 2 månader.. Och ikväll blir det inte heller "festa, festa"
utan det blir bara att ta det lungt med några drinkar till..

Hoppas att ni alla har det bra där hemma, och i resten av Sverige..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer
Postat av: Sanni

Näää.. eru i Gbg nu.. Jag som skulle komma hälsa på nu i veckan med William =( Har inte houman hälsa de ?



När kmr du hem?



Puss <3

2009-02-23 @ 19:07:25
URL: http://mammasanni.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0