Åhh vad segt!!

Vill bara vara hemma, ligga i soffan och kolla film..
Men istället ska jag ut i kylan, köra till jobbet och jobba
till 06.00 imorgonbitti.. Och jag måste dra om 1 timma!

Nu vill jag att våren ska komma. Och jag hoppas verkligen
på en super fin sommar.. Det behövs verkligen! Men vi ska
vara glada att vi är förbi januari, det är ju en lång månad.
Februari är inte så lång alls..

Har inte hunnit gjort speciellt mycket idag. Jag slutade 06 och
då var det bara hem och sova. Sov till 14.30 typ. Klädde på mig
och sen var det full fart mot Willys.. Handlade lite mat och sen
hem oh laga den..

Skulle vilja börja 11 ikväll istället för 9.. Så man hinner varva ner lite!
Men men, orkar inte skriva mer nu..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0