It's time to move on!

Det var inte allt för många år sen..
Kanske 6-7 år sen som jag var helt klar i min tanke om att jag
aldrig skulle komma ifrån Eskilstuna. Jag trodde verkligen att jag
aldrig skulle lämna denna staden.

Jag ville nog inte, men hade endå en nyfikenhet på något annat.
Mina föräldrar har bott här hela sina liv, och trodde även att det
skulle bli samma för mig.

Längtan fanns hos många vänner att komma härifrån, även jag kände
så under en tid. Men trodde verkligen aldrig att jag skulle stå här, här
jag står nu idag.

Efter 21 års spring på dessa gator. Roliga minnen, sorgsna minnen.
Härliga sommar nätter, mörka vinter dagar. Det finns många minnen!

Det jag trodde var att jag inte skulle komma härifrån, men även om
jag skulle komma härifrån så skulle jag komma tillbaka.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0