Åhh vad skönt...

Jag fick ledigt på lördag...
Eftersom att jag jobbar varannan lördag natt och varannan
söndags morgon så är det skönt att vara ledig både lördag
och söndag för en gångs skull..

Sista jobbiga 9 timmars passet imorgon åhh så härligt!
På fredag blir det ett skapligt 7 timmars pass, och sen bär
det av mot Göteborg.. Skönt att komma dit, det var ett tag sen.

När jag väl har flyttat till Göteborg så kommer jag att försöka
blogga mer. Så att ni kan följa mitt liv i den nya staden..

Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe, tog hand om disken
nyligen (det behövdes). Ikväll kommer det mycket skoj på Tv.
Men först ska jag ta mig en dusch.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0