Åhh, detta ständiga mörker!

Håller på att bli galen, jag vill att det ska va ljust..
Sommaren värmer, laddar batteriet, ger glädje.
Hösten är vacker, lövens färger, tända ljus.
Vintern är mörk, mörk och mörk.

Jag är ingen vinter människa..
Står helt enkelt inte ut med att det är mörkt dygnet runt.
Speciellt när man jobbar, för då är det mörkt när man går
till jobbet, och det är mörkt när man åker hem!
Fabriken släpper inte in speciellt mycket ljus..

Om jag skulle vinna en stor summa pengar så skulle jag
köpa mig en "vinter villa" i Thailand. Där skulle jag spendera
Oktober, November, December, Januari, Februari och Mars!

Man kan ju alltid drömma. Jag skulle behöva en riktig dos
med D-vitaminer i detta vinterland. I miss sunshine!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0