I'm back!

Efter att ha hjälpt mamma med flytten sen i Lördas!
Nu är flytten klar, och hon har i stort sett börjat kommit iårdning i den nya
lägenheten. En väldigt fin lägenhet, jag skulle själv kunna tänka mig att bo där..

Imorgon är det dax för att jobba igen. Känner mig väll inte speciellt peppad till
det. Men det är ju bara att bita ihop och se till att timmarna går fort..

Snart kommer min älskling hit också, bara 6 dagar kvar. Känns skönt efterom jag
har saknat honom väldrig, väldigt mycket.. Då är det även Å-festen och det ska ju
bli roligt, hoppas jag iaf..

Imorgon ska jag även förska hinna med en storhandling inför veckan..

Ne nu ska jag avsluta kvällen famför tv. Skriver väll mer imorgon eller nått liknande!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0