2012 end of the world ?



Har suttit och kikat runt lite angående den 21 december 2012
"jordens undergång"


Sök: 2012 på YouTube och se olika små videos om hur detta kommer att inträffa..
Jag har ingen komentar angående detta, eftersom att vi förstör jorden mer och mer
för varje dag som går. Det skulle inte förvåna mig, men känns inte 2012 lite för nära?

Själv har jag läst om en mega tsunami som kommer att vara 1 kilometer hög och som
kommer att sänka hela New York mm. Jag har även skrivit om det i ett tidigare inlägg..



Men "The End Of The World" om 3 år? Känns lite för nära inpå!

Men detta öde ligger inte i våra händer längre. Mänskligheten skulle nog inte ha
någon makt att förändra detta nu. Det skulle vara försent!

Bara vänta och se!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag tycker att det där är riktigt obehagligt men jag tror inte att jorden kommer gå under då :S Hoppas då inte det iaf.. hemska tanke..

2009-09-09 @ 15:09:26
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0