Ush så trött!

Funderar på att lägga mig och vila ett tag innan jobbet!
Igår så jobbade jag ju natt. Började 21.00 men fick gå hem kl 1
för att jag mådde inte alls bra. Det började med kraftig huvudvärk
och sen fortsatte det med illamående och yrsel..

Mådde verkligen dåligt, jag tappade all kraft i kroppen. Det var en
läskig känsla. Funderade ens på om jag var kapabel till att köra bil hem.
Körde typ i 40 hela vägen hem. Kännde mig full typ, helt skumt..

Tog en alvedon och la en hink vid sängen när jag kom hem, jag var nästan
100% säker på att dagens mat skulle komma upp, men så blev det inte.
Vaknade imorse och mådde bra igen. Trodde jag skulle åka på magsjuka eller nått..

Så som tur är så slipper jag sjukanmäla mig idag. Har inte råd att vara sjuk..
Idag jobbar jag 17.00 - 02.00, det kommer nog gå bra som det känns nu iaf !

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0