Spackla & måla!

Nu har jag passat på att ta tag i det här med mitt rum!
Det ska ju målas om, men det har vart ont om tid för att hinna
med att spackla och greja..

Mamma fixade spackel, och sen var jag förbi pappa igår efter
jobbet och hämtade verktyg som spackelspadar och sandpapper..
Har gjort det mesta i rummet redan nu. Men ska ta en runda till
snart. Inte alls svårt =) det här grejar jag haha..

Måste komma iväg att köpa maskeringstejp nån dag. Kanske imorgon
eller på torsdag. Måste även täcka golvet och sängen som kommer att stå
kvar i rummet. Sen är det bara att sätta igång och måla. Det har jag ju gjort
förut så det är ingen "big deal" haha..

För övrigt blir dagen rätt lugn. Som sagt så har jag ju det här att pyssla med
ett tag till. Skönt att vara ledig, när man hinner med att göra saker som måste göras..

Ne nu ska jag fortsätta att spackla!

Peace...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0