Ont, i verkligen hela min kropp!

Känns precis som när man börjar bli sjuk..
Jag är öm i hela kroppen, och det är inte skönt. Kännde redan det
här imorse när jag vaknade, och sen att jobba 9½ timma på det har
ju inte gjort det hela bättre kan jag ju lova..

Mamma gick nyss, hon har varit här och besökt mig. Vi kollade på en
film som var typ 2 timmar lång, och sen gick vi upp på vinden och
hämtade en ram som jag la min fina ängla målning i.

Nu sitter jag här och väntar på att "ballar av stål" ska börja.
Rätt roligt program faktist haha. Det går iaf 21.55 på 5an, missa inte!!
Ska bli skönt att lägga sig i soffan och bara slappa till det. Sen är det väll typ dax för sängen!

Sista dagen på schemat imorgon, och det innerbär förhoppningsvis att det är
sista 07.00-16.30 passet på länge. Jag börjar bli otroligt sliten, det var en kamp
mellan mig och mina ögonlock imorse kan jag ju lova. Dom ville slappa och blunda
medans jag är tvungen att hålla ögonen på allt. Det var en helvetesdag!

Ska ta och ringa min älskling nu. Har inte hunnit höra hans röst på nästan hela dagen..
Kanske skriver ett inlägg senare om jag inte är allt för trött .. Kan aldrig lova, haha!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0