Oj, tiden rinner iväg!

Slängde nyss ett öga på klockan, den är ju snart åtta!
Tiden går fort när man har roligt brukar det väll sägas?

Denna helgen har det blivit mycket gjort. Igår så hann jag med
att vårstäda bilen ute hos mamma i skogstorp. Städade den både
inne och utan på. Dammsög, damma och spolade rent den!

Nu är den så fin så.. Idag åkte jag ut dit igen för att plocka bort dubbar
från ett par vinterdäck som får duga som mina sommardäck..
Det blev ju lite trassel när det gäller han vi köpte bilen av. Krångliga människa!
Men jag tjänar ju en lax på detta, så för mig har det ingen stor betydelse!

Hjälpte även till att kratta tomten som var full av löv nu efter hösten och vintern
som varit. Tanken är att lägga upp staket runt huset och tomten så att byrackarn
kan springa lös utan att rymma. Det kommer nog att bli jätte bra..

Ledigheten närmar sig slutet. Imorgon är det dax för nya tag på jobbet!
Känner mig så peppad *not*.. Men två arbetsdagar ska jag väll stå ut med.
Sen blir jag ledig på onsdag och jobbar torsdag natt. Schemat är slut på tisdag
sen han jag ingen aning om vad som kommer att hända. Kommer förmodligen att
kunna få lite veckoscheman iaf. Ähh jag klarar mig nog!

Kvällens tv bjuder på Wipeout nu 20.00 och sen blir det Sanningens ögonblick 21.00!
På söndagar brukar det alltid finnas en massa roligt att glo på. Lite torrare på måndagar.

Saknar Homan väldigt mycket, och jag önskar att dagarna går fort. Vi ses ju snart baby..
Den 29 april firar vi våran 1års förlovningsdag och 4½ år har vi vart tillsammans då!
Det kommer nog firas med en massa myspys. Lite god mat och nått annat skoj..

Ne nu är det dax att kolla på tv.. Ha en trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0