Konstiga drömmar..

Imorse vaknade jag upp med en klump i halsen!
Jag hade precis drömt att jag var gravid, och nära på att föda.
Rätt skum dröm då den var så verklig.. Kännde mig rätt osäker
i drömmen. Men det var endå en rätt härlig känsla.
Homan var en glad och förväntansfull nybliven pappa.


Såhär säger drömtydningen:
GRAVIDITET: Många, både yngre och äldre kvinnor, drömmer att de är gravida.
Det kan vara längtan eftet ett barn som påverkar drömmerskan.
Men ofta kan drömmen tolkas på annat sätt. Barnet symboliserar kontinuiteten
i livet och framtidens möjligheter, och kan då sägas vara ett "andligt barn", en längtan
efter inre mognad. I den betydelsen är det för övrigt inte ovanligt att även män har graviditetsdrömmar.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0