Kiss Me Thru The Phone..

Godmorgon! Bättre sent än aldrig..
Vaknade vid 11 tiden då Homan ringde och väckte mig..
Satt fan uppe till 3 inatt, det var det senaste på länge, länge.
Brände lite skivor att ha till bilen, och snackade lite med Aidy!

Idag händer det inte mycket. Har tvätt tid så det blir väll att
tvätta hela dagen typ. Sen börjar jag att jobba 21.00 hoppas
att jag kommer orka med en lång natt på jobbet..
Det var ju ett tag sen som jag jobbade natt !

Igår blev det lite möbleringar i sovrummet. Mamma var här
och vi tog ner en hylla och tv mm. Snart är det dax för att
spackla, och sen är det bara att börja måla..

Jag önskar att du var här älskling!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0