Härligt med SOL !

Våren börjar komma fram nu.. Och det är så skönt!
Träden börjar att få gröna knoppar, blommorna växer fram
och solen värmer äntligen! Snart är det maj, min månad..
Dax att bli ett år gammlare.. Och ett år till livserfaren!

Känner mig rätt livserfaren nu efter 20 år.. På gott både och ont!
Jag har fått känna på kärlek och sorg. Glädje och tårar..
Jag har fått känna / känner på kärlek, och jag vet hur det är att älska någon.
Kännt mig sårad och sviken. Ibland inte sett meningen med livet.
Har kännt sorg för vänner och nära som inte längre är i livet.

Jag har fallit och rest mig upp. Jag har trotsat i tånåren, och inte
brytt mig om vad nån sa. Jag har tagit tips av mina föräldrar med respekt.
Jag har lärt av mina misstag. Jag har stått / står på egna ben och
kan försörja mig själv. Jag har gjort långa resor och sett olika kulturer.

Hittills känner jag mig nöjd! Det finns alltid saker som man
kan se tillbaka på idag och önskat att man gjort bättre, eller på ett
annorlunda sett.. Jag lever för idag, för imorgon är denna dagen igår!

Tänk tillbaka, man hinner mycket med åren. Lev för idag, se fram emot imorgon!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0