Fredag igen..

Ingenting är bättre än fredagar..
Arbetsveckan är slut. Jag jobbar ju på söndag, men jag är ledig
både fredag och lördag. Passar mig perfekt!

Har planer på att dra till TunaPark och kolla om det finns nått fint
att köpa. Kanske nått lite sommrigt.. Har inte shoppat på jag vet inte
hur länge. Det lir så när man har utgifter till lägenhet, bil och
räkningar. Sen ska man försöka spara lite också..

Ska försöka lägga undan lite av lönen till USA resan..

Snart fyller man ju år också.. Åren bara går, känndes inte så längesen jag
fyllde 20.. Då blir man 21 nu då. Ett steg närmare 25 ( hjääälp ) blir gammal !

Ne nu ska jag ta och fixa iordning mig innan jag ska dra..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0