Efter en fin dag..

Känner mig lite halv seg nu efter en händelserik dag!
TunaPark blev det, och shoppa blev det också haha...
Hittade lite roliga saker så jag fick med mig några påsar hem.

Efter några timmars vandring i affärer så var fötterna trötta och jag
åkte hem till pappa för att invänta honom. Han kom och vi gick åter
igen till TunaPark haha. Han köpte lite kläder och sen åkte vi till
Slagsta för att? Äta slagsta glass vad annars!

Efter det blev det stan där vi väntade på min älskade lilla syster som
skulle umgås med oss. Vi gick och käkade kinamat och där efter åkte
vi hem till pappa igen och tittade på Talang.

Sen blev det att åka hem. Har bara chillat ett tag, och nu börjar jag bli lite
trött. Väntar på att Homan ska ringa, och sen blir det väll läggdax snart!

Inga planer inför morgondagen. Måste väll städa lite, och sen ska jag ut
i solen. Skulle ju bli fint imorgon igen.. Kärlek till solen säger jag bara!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0