Det närmar sig påsk!

Ja, nu är vi inne i april månad..
Och påsk är det i helgen! Påskmiddag blir det hemma
hos mamma på lördag. Blev även bjuden av farmor, men
jag får nog ta och åka förbi dit imorgon istället!

Hemma är jag ifrån Göteborg också. Körde 40 mil i tisdags..
Det var rätt jobbigt, med tanke på att min älskling inte följde med
mig, och jag får nu vara ifrån honom ett tag igen!

Önskar att allt börjar lösa sig nu. Vill ha allt klart och kunna planera
min framtid. Just nu står jag bara och stampar på samma ställe
hela tiden. Och jag börjar tröttna på mina vardagliga sysslor som att
jobba osv. Eller snarare jag är trött på stället !

Dagen idag på jobbet var mindre kämpig, allt stod still och vi fick städa
hela dagen istället. Hann med rätt mycket och bestämmde mig för att
gå hem 2 timmar tidigare.. Imorgon är det röd dag och då kan jag ju lova
att man inte har råd att gå hem tidigare haha. Ledig på söndag med
betalt också, härligt härligt!

Imorgon är det den eftrelängtade fredagen. Skönt med helg och 2 dagars chillande!
För övrigt är det inte mycket som händer. Skriver inte här speciellt mycket längre
men jag lovar förbättring. Bloggen är ju trots allt rätt tidsfördrivade.

All my love ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0