Äntligen fredag!

*Gääääsp* Nu är jag otroligt trött!
Vill bara lägga mig på soffan och ta en tupplur..
Men ska försöka att hålla mig uppe, och kanske hinna med
något mer nyttigt innan kvällen närmar sig..

Solen skiner här i Eskilstuna, och det är 20 grader ute. Helt sjukt skönt!
Bara väntar, väntar och väntar på sommaren. Imorse när jag åkte till jobbet
vid 6 tiden var det däremot kallt ute..

Hoppas att det är lika fint nu på lör och sön när jag är leeeedig!!

Igår åkte jag ut till farmor på landet och grattade henne eftersom att hon fyllde år.
Där blev man kvar några timmar och sen var det bara att åka hem och sova..

Ne nu ska jag ta och vila lite.. Glad påsk på er alla!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0