Ush och fy..

Vill bara spy .. Haha rimmar ju !

Ne men jag är jävligt bakis idag.. Det var kul att gratta
Sarah igår, men idag inte lika roligt haha..

Dagen blev riktigt lugn.. Och efter en skål popcorn och
ett antal glas saft så sitter man här..

Och jag känner mig rätt ensam just nu.. Saknar homan
och plus att jag e bakis, blir alltid deppig dagen efter
jag har druckit alkohol.. Kanske dax att bli nykterist !

Homan åker till USA imorgon, och jag kan inte följa med =(
kan ni sätta er in i den sitsen att ens pojkvän åker till andra
sidan jorden i 1 månad utan en.. Det kommer bli jobbigt..

Älskar dig Homan, så mycket !

Ne skriver mer imorgon.. Börjar jobba 7 imorgon bitti !

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0