Trött, seg, trött, seg !

Det kan jag ju lova er !
Söndagar har alltid vart mysiga hemma dagar för mig.
Tills jag började på skogaholm.. Allt blev helt tvärt om och
nu har jag jobbat nästan varje söndag i år ..

Haha, där ser man vad pengar kan göra med folk. Det är bra
lön, riktigt bra lön på söndagar. Och även lördagar så det blir
ofta att man vill jobba de dagarna för att kanske slippa typ en
arbetsdag senare i veckan.. Och tro mig, det är inte lika roligt
varje söndag man ska jobba..

Nu är det verkligen höst! Jag har inte riktigt tänkt på det så
mkt, men när man väl tänker på alla färglada löv, kylan och
dimman på mornarna så inser man att vintern närmar sig
sakta. Även om vi vill eller inte .. Tråkigt med mörkret !

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0