Tidigt bloggande..

Inte många uppe nu vid denna tiden haha!
Oh vad skönt att ligga och sova. Fan jag sov skit dåligt inatt..
Det blir så ibland när jag ska börja tidigt på morgonen, för då
känner jag press på mig att somna, och det blir tvärt om!

Så jag sov väll typ 2 eller 3 timmar, vet inte riktigt. Jag vaknade
till hela tiden iaf så det var ingen tung sömn.. Och nu ska man iväg
till jobbet där folket förväntar sig att man ska vara glad och utvilad
för att kunna jobba i 10 timmar ! Hell nooo! Ingen pigg natta idag inte..

Ne ska väll ta och lägga på lite mascara oc sen sakta, sakta börja
dra mig mot jobbet.. Skriver väll mer ikväll ..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0