Saknar dig älskling!

Kom hem nu, jag saknar dig dag in och dag ut...
Bara räknar ner dagarna och väntar på att du ska komma
hem, då jag bara kan ligga i dina armar. Då ska jag aldrig
släppa dig igen.. Du får inte åka iväg så långt och länge
ifrån mig nått mer..

Du är min ena halva, vi är 1 person, och utan dig känner jag
mig helt trasig.. Kan inte undgå att tänka på dig hela tiden..

Önskar att jag var hos dig !

23 dagar kvar tills du kommer hem älskling.. Jag väntar på dig !

Men jag blir lättnad av tanken att du kommer ju hem, och att du
alltid kommer finnas där med mig.. Som jag vill vara med dig..

Jag älskar dig överallt annat !

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0