Sååå trött..

Idag har det verkligen vart jobbigt..
När jag kom hem från jobbet så var jag helt slut körd..
Vid 8 tiden slummrade jag till på soffar emot min vilja!

Men jag var sömnigt medveten.. Hörde tv:n som var på men
ögonen var alldeles för tung för att hållas öppna ..

Jag kollade nyss på "I ditt ansikte" Med min idol Magnus Betnér.
Hade förväntat mig lite mer skratt, eftersom han alltid lyckas få mig
att skratta.. Men humm, lite besviken blev jag.. Nästa program kanske
är bättre.. Får hoppas på det!

Imorgon är det jobb som gäller igen.. Ska sova när som helst, för jag
är fortfarande väldigt trött.. Orkade ta tag i disken iaf, det var ju bra haha!
Ska försöka orka med att städa lite imorgon. Sarah kommer på besök
senare imorgon efter att hon slutat jobba..

Imorgon fyller min lilla älskling 20 år! Och idag 17 dagar tills du kommer hem!
Önskar att jag kunde vara i U.S.A med dig, och fira dig.. Men jag hoppas att du
får en fin födelsedag iaf.. Det blir firande när du kommer hem älskling

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin blogg, ska börja läsa nu när det inte är lösenord :) Tack för dina fina kommentarer :) Ska inte ge upp!!!

2008-09-23 @ 20:37:09
URL: http://emmawillhardt.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0