Phuust!

ÄNTLIGEN !

Homan ringde nyligen från USA och sa att resan hade gått bra..
Har suttit på nålar den senaste timmen.. Men som tur var så gick
allt bra, men flyg och allt.. Det lättade en tygnd från mina axlar..

Han gjorde mig avunsjuk genom att säga att det är såååå varmt där
haha.. Vill också till väääärmen!

Ne, men som sagt får det bli en utomlands resa i vinter..

Jag vill oxå vara i usa nu och bara softa fan.. Varför fan är jag kvar här ?!
Haha, men vad ska man göra, nån måste ju göra de tråkiga sakerna i livet
som att jobba och sköta lägenheten..

31 dagar tills du kommer hem.. Jag väntar på dig =)

Var hos mamma och hälsade på idag.. Tog en kaffe och bara slappade..
Det behövdes, känner mig så jävla ensam just nu.. Buuuhuu! Haha !

Dax att hoppa ner i sägen snart.. Men börjar inte jobba förns 13.00 imorgon..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0