Lördag!

Idag har man träffat Katri..
Och hennes söta lilla dotter Jamilia..

Satt på Java och tog några koppar kaffe haha..
Hade inte träffats på så jävla länge så ni kan gissa
att vi hade mycket att prata om..

Efter att vi fikat klart så tog jag bussen till Skogstorp
för att hälsa på hemma hos min kära mamma
Var där till typ 8 och sen körde hon hem mig..
Hon stannade ett tag och vi kollade efter lite möbler
på Ikeas hemsida..

Åker till Ikea nästa lördag för att köpa lite grejer..

26 dagar kvar tills du kommer hem

Ne, kanske dax att sova nu.. Jag börjar 7 imorgon bitti och
ska möta en jobbarkompis på stan kl 6.. Orka gå upp 5 haha!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0