Lilla blondinbella..

Hahaha..
Vill man ha lite humor i livet är det ju bara att kolla in den
såkallade blondinbellas blogg. Jag lyckas alltid att skratta åt
den stackars lilla kraken..

Tänkte precis gå och sova, men tänkte att det skulle passa bra
med ett gott skratt innan sovdax, och jag gick in på hennes blogg!

Detta är skrevet ur henns blogg, och ja, hum behöver inte säga så mycket!
(Nåja. När jag kommer hem ska jag lämna väskorna och åka direkt på en lägenhetsvisning på St Eriksplan i Vasastan. En etta på 25 kvadrat. Kanske är det för litet men jag vill i alla fall se hur den är planerad. Jag fyller ju 18 år om tre veckor och jag känner att det är dags att köpa en bostadsrätt nu. Det har ju varit mitt mål från början med alla intäkter från företagen och nu är ju priserna på 1,3 miljoner max för 25 kvm. Håller tummarna!)

OMFG........... Ja bella, det är nog dax nu att köpa sig en bostadsrätt.
Herregud! DU ÄR JU SNART 18.. Det är brottom! Du borde ju redan
ha köpt en för ett år sedan, att du inte skäms..

Det jag vill komma fram till:
Haha, det finns många över 40 bast som känner att dom inte ens har råd
till en bostadsrätt. Här sitter en bortskämd 17 åring och berättar hur hon ska
kasta miljoner både åt höger och vänser.. Tycker bara det är så jävla komiskt.

När ska hon sluta skryta?????????? K O M E N T E R A!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0