Ledighet..

Är inte det de bästa?
Haha, det tycker iaf jag.. Klockan är snart halv 3 och ni
kanske undrar vad jag gör uppe? Jo, jag har nyss målat
klart min "till: pappa tavla" det tog ca. 3 timmar!
Kan tyvärr inte visa bild på den här, eftersom jag vet att
han tjuvtittar in här ibland haha!

Men det är en rätt försenad födelsedags present..
Han fick några lotter i sommras , men det här var en prefekt
ide, att måla en tavla.. Den blev väldigt fin, och jag är nöjd !

Var ute och grattade min faster som fyllde 46 år idag..
Mycket trevligt med fika, släkt prat och filmsnuttar sen vi "barn"
var små.. Hahaha! Måste åka till pappa nån dag och kolla på
dom filmerna som han har på mig sen lite ..

Ne guud, nu måste jag sova!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0