Kort, kort!

Haha, jävlar.. Mina toppar var sååå slitna!
Jag fick klippa bort ca 10cm av mitt långa älskade hår..

För mig är det kort nu, men i era ögon ser det säkert fortfarande
långt ut.. Köpte med mig ett special schampoo som funkar så
jävla bra på mitt hår.. Sen fick jag med den blåa flaskan brevid
på bilden, som återfuktar håret..

Jaa, nu är det bara att vänta på att det växer ut igen haha.. Ne men
jag klipper mig allt för sällan just nu, och det är därför vi får ta så lång
bit varje gång.. Ska börja gå var tredje månad det räcker..

Slut pratat som klippning! Efter det gick jag till en blomsteraffär i närheten
för att köpa blommor till min faster. Och ja, det blev en liten jävla bukett
för 100:- ! Shit hur kan blommor kosta så jävla mycket..

22 dagar tills du kommer hem!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0