Kom hem, kom hem, kom hem..

Jag saknar dig för mycket just nu...
Vill bara att du ska vara här med mig, inte någon annan
stans, och speciellt inte på andra sidan världen..

Fan räkar ner dagarna, men vill bara att dom går snabbare.
Idag är det 14 dagar tills du kommer hem.. Det är 2 veckor
kvar. Nyss var det mer än en månad.. Jalla jalla, tiden RULLA!

Pratade med pappa genom telefon ikväll.. Känns otroligt
skönt att kunna prata med han, om allt mellan himmel och
jord.. Jag behöver verkligen det stödet nu under denna tiden! Tack

Tänk ifall man kunde ändra världen,
Tänk ifall man kunde stoppa krigen.
Tänk ifall man kunde mätta barnen.
Tänk ifall man kunde stanna tiden.
Tänk ifall man kunde ändra synen.
Tänk ifall man kunde styra känslan.
Tänk ifall man kunde bota sjukdomen.
Tänk ifall man kunde tänka klart...
Jag vill ändra världen!
Och tänk ifall jag hade makten..
Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0