Jobba, jobba, jobba och jobba!

Den här veckan har det blivit 5 arbetsdagar..
Sön, mån, tis, ons och torsdag.. Sen är jag ledig fredag
och jobbar lördag. Sen ledig söndag.. 3 dagar kvar innan
ledighet. Och jag som känner mig helt slut redan nu..

Men på fredag blir det ju inte så mkt till ledighet. Jag måste städa!
Och på söndag kommer mamma och hennes sambo hit för att
hjälpa mig med att borra upp en lampa i taket..

Idag blior det inte mycket till liv. Jag börjar 13.00 - 20.00 och sen är
det bara hem och sova för jag börjar 07.00 onsdag morgon..
Börjar tröttna lite på att jag måste ställa om mig under några timmar.

Idag åker jag med mamma till jobbet, för hon ska hem och hon åker
ju åt samma håll.. Skönt, då drar jag in på busspengarna med..

Uch, snacka om att leva fattigt denna månaden. Har typ 1700:- på mitt
kort nu efter jag betalt alla räkningar och hyran..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0