Irriterande..

Ikväll fick jag skrika från fönstret..
Uch vad trött jag blir. Jag hörde bara *pang bom* där ute..
Och kollade ut igenom fönstret. Då är det några ungdomar, i kanske
14-15 års åldern som verkar ha roligt genom att kasta våra cyklar
på marken. Öppna fönstret och skrek på dom jävlarna att dom skulle
ställa upp cyklarna igen. Alla blev rädda och drog förutom en kille
som verkade ha lite förnuft och lyssnade på vad jag sa och tog upp
cyklarna igen..

Skulle inte nån ställt upp dom, så skulle jag gått ut, dragit med dom för
att dom skulle ställa upp dom igen.. Visst jag har väll med vart ung och dum.
Och nu förstår jag hur irriterad man blir som äldre om nån gör så!

Skrämde ungjävlarna lite iaf.. Det behövdes nog!

Ne nu ska jag sova, för det är dax att jobba imorgon igen..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0