I ditt ansikte !

Haha, satt nyss och kollade på programmet..
I ditt ansikte med Magnus Betnér, idag var det bättre än förra
avsnittet. Haha, alltid han att terra Aftonbladet..

Jag är jätte trött ikväll. Även fast det bara blev 7 timmars pass
idag så tog det hårt eftersom det inte gick bra alls..

Bröd överallt. Önskar jag hade haft mobilen och tagit bild på hur
det såg ut. Vi slängde minst 8 travar som är = 14 lådor per trave..
Jag kan lova att det är mycket! Ooops, men vad fan ska man göra..

Idag är det min och Homans 3 år och 11 månaders dag. Mysigt, men
tråkigt bara att du inte är här. Om en månad så har vi vart tillsammans
i 4 år. Fyra hela år, kan inte fatta hur tiden går så fort. Då har vi även
varit förlovade i ½ år .. 6 månader redan. Ojojoj! 10 dagar tills du kommer hem!

Imorgon blir det jobb igen, och på onsdag oh torsdag, men då jobbar jag
morgon, ucch, det blir att gå upp 05.00 igen då !

Ne nu ska jag hoppa ner i sängen och sakta, sakta somna...

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Giftermål om 6 månader då eller?

2008-09-30 @ 17:14:12
Postat av: Svar till feg anonym

Giftemål? Ne, det får nog vänta ett tag. Men om du syftar på att man ska gifta sig inom ett år när man blivit förlovad så vill jag uppmärksamma dig om att det är på 2000 talet vi lever hahaha!

2008-09-30 @ 22:12:12
URL: http://nathaliie016.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0