God morgon läsare..

Tänkte att jag skulle passa på att skriva lite nu..
Innan jag dra mig till jobbet.. Finns tyvärr inte så mycket
intressant att berätta om, efter som det har inte hänt så
mycket under dessa 7 timmmarna sen jag skrev sist...

Sömn..
Det tycks inte hända speciellt mycket när vi sover. Men det
kaske händer mer än vad vi anar. För cirka 1½ - 2 år sedan så
hade jag en riktigt sömnskräck. Omedvetet så satte jag mig upp
i sängen mitt i natten och kunde bara skrika rätt ut och väcka hela
huset.. Och mardrömmarna är än idag så tydliga. Dom satte sina
spår kan man säga..

Rädsla och oro för att och och lägga sig har försvunnit. Det var bara
en period i mitt liv. Men glad för att det har släppt..

Ska snart ta bussen och åka till jobbet.. Eftersom jag vart ledig i 2
dagar så är det lite kämpigare, även om det inte är så jävla tidigt..
Äh ledig lördag också, och sen jobba söndag.. Det blir nog bra!

Skriver mer ikväll..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0