Fredag kväll...

Fredag igen, veckorna går nog allt snabbt iallafall..
Jobbade idag, och dom 8 timmarna gick ju allt förutom snabbt..
Ibland kan det vara otroligt jobbigt att vara där, när man bara sitter
där, tittat på klockan och önskar att tiden gick snabbare..

Idag har jag inte vart på top humör som jag brukar. Känndes mest som
jag bara ville sitta där, göra mitt jobb och gå hem. Orkade inte prata med
någon. Vill bara bort där i från för det första. Vill ha ett annat jobb nu...

Och nu när man bara sitter här hemma smyger ensamheten fram..
Önskar du var här nu.. Jag önskar allt var så annorlunda. Det här var inte
planerat. Och det är allt annat än lätt... Vill bara att allt ska vara bra..

Du och jag, som det var och som det fortfarande är, men jag vet att du
har det otroligt svårt. Det är klart du själv ändras. Men jag älskar dig över
allt annat, och det är inget man kan förtränga..

Kommer iaf att finnas här i vått och torrt, vad som än händer..
Du kommer aldrig att bli själv, för du har mig.. Tro mig jag finns här och
jag kommer finnas här.. Älskar ju dig !

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0