Burr burr ..

Här är det kallt! Väntar på oktober då man kan börja höja värmen
på elementena.. Det är ju skit kallt överallt, ute och inne ..

Kylan kom snabbt så man blev ju lite förvånad när den kom haha..
Sitter nu och kollar på Outsiders och jag är jätte trött. Somnade till
i soffan när jag kom hem.. Jag var väldigt trött haha..

Håller på nu och fixar en varm och god Cappuccino, det behövs
här hemma i kylan en höst kväll som denna..

De var rätt okej att jobba idag, gick väll sådär men dagen gick snabbt!
Imorgon är sista dagen och sen är jag lång ledig.. S K Ö N T !

Fick lov att skicka iväg snus till en desperat pojkvän i USA idag hahaha..
Stackarn glömde köpa med sig tillräckligt.. Det gick bra iaf, nu får vi se om
dom kommer fram bara, och när hahaha..

24 dagar tills du kommer hem

Ne nu ska jag se vidare på tv.. Ha ett härligt slut på dagen, alla där ute i kylan!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0