Åhh vad jag saknar dig!

Vill bara krama om dig nu nu nu!

Pratade nyss med homan i telefon.. Ringde till usa haha
fett långa nummer .. Även om inte samtalen blir så långa
så är dom väldigt betydelsefulla...

Blir glad för en dag och jag bara pratar med dig 5 min..
Det behövs inte så mycket mer, bara jag från höra att du
mår bra där ute i den stora världen.. ♥ ♥

30
dagar tills du kommer hem!

Idag har man jobbat.. 13.00 - 20.00 rätt OK tid hehe..
Nu jobbar jag inte förns på fredag.. Skulle jobba imorgon
om jag ville, men känner att jag behöver ta och städa här
hemma.. Ser för jävligt ut.. Usssh!

Finns inte mkt mer att skriva..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0