3 veckor kvar..

Tills du kommer hem älskling! 21 dagar kvar..
Längtar efter dig, och det ska bli skönt att ha dig hemma
igen! Och idag är det även 5 dagar kvar tills du fyller 20 år!

Med andra ord så blir du en stor pojke nu haha..
Önskar att jag kunde vara där och gratta dig, på din
stora dag. Men det får vi ta sen när du har kommit hem!

Idag har jag hållt på och pysslat med en hel del här hemma.
Jag satte upp våra köks lampa nu äntligen. Men jag tror att
jag har sattit sladdarna fel eller någonting för den funkar inte.

Elektronik är väll inte min starkaste sida. Men jag lyckades
flytta v-rums lampan till hallen, det gick bra iaf.. Har ju lärt
mig hur elskåpet funkar nu efter 2 strömavbrott haha..

Imorgon bär det av till Ikea med mammii för att köpa
lite saker till hemmet. Älskar att gå på Ikea, men inte
lika roligt i kassa.. Haha !

Over N` Out, Peace And Love!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0