28 dagar kvar !

Hej! Inte ofta jag skriver det innan jag börjar skriva.. 
Haha har väll oftast för brottom när jag skriver, för vem
fan vill spendera hela dagen på att sitta framför bloggen?!

Tog nyss en dusch, och ska när som helst krypa ner i sängen..
Pratade nyss med min älskling, saknar dig otroligt och önskar
att jag kunde finnas där vid din sida just nu, nu, nu!!!

28 dagar tills du kommer hem

Imorgon jobbar jag, och VERKLIGEN hela dagen!

Men har ju vart ledig nu i 2 dagar så det ska väll fungera..
Bara det att jag får ångest av att ens veta att jag ska dit imorgon!
Börjar tröttna otroligt mycket på det jävla stället ..

Men jag söker jobb nu, vill verkligen ha ett nytt jobb med framtid..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0