14½ timmars sömn..

Haha, vaknade 14.30 idag..
Har jobbat 2 dagar i rad 9½ timmas pass. Och dom tar
verkligen all energi ifrån mig.. Och att jag inte kan sova bra
på nätterna. Så sammanlaggt som var 10 timmar under
måndagen och tisdagen.. Kämpigt!

Så igår somnade jag vid 12 tiden, och jag sov till 14.30..
Nu känner jag mig utvilad och glad. Det är såhär det ska kännas.
Igår var mitt humör inte på topp jag ju lova..

När jag vaknade satte jag direkt igång med att städa. Och gör det
fortfarande. Blir galen när det är stökigt, och det ligger Ikea kartonger
överallt i lägenheten..

Var så trött igår att jag inte ens orkade skriva här..

Igår fyllde Homan 20 år.. GRATTIS älsklingen min!
16 dagar kvar tills du kommer hem idag.. Bara längtar!

Ne ska ta och fortsätta städa nu, men jag srkriver säkert senare..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0