14 dagar kvar..

Yeeh.. Om 14 dagar kommer du hem älskling!
Bara längtar och längtar här hemma efter dig..

Även om ensamheten var jobbig i början så börjar jag
att vänja mig. Det gör man väll alltid...

Men jag saknar dig ju endå..

Idag har det vart en tvätt dag. Jag hade otroligt mycket kläder
att tvätta. Allt som allt blev det 8 maskintvättar haha.. Men fan
vad skönt det ska bli med rena kläder..

Senare ikväll ska jag hem till mamma för att gratta hennes kille
som fyller år imorgon. Men eftersom att jag jobbar imorgon så får
jag passa på att åka med mormor och morfar som också ska dit idag..

Har vart ledig nu 2 dagar, och imorgon är det dax att jobba igen..
Skönt endå att komma in i vardagen, och gå på rutiner.. Det kan inte
alltid vara kul att bara ligga hemma och slappa..

Imorgon börjar jag 10.00 och slutar 18.00 .. Skönt att jag inte har några
tidiga morgon pass på ett tag framöver..

Idag kom lönen, men jag kan inte ens röra den. Alla pengar kommer att
gå åt till räkningar och hyran.. Känns "jätte kul" Det kommer att bli en riktigt
snålsam månad.. Men nästa lön blir bätte, yeeh..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0