Zuuup!

Vaknade nyss, rätt utvilad även om jag vaknade flera
gånger inatt pga. att jag drömde mardrömmar...

Ska ta nått att käka snart och sen börja göra iordning mig.
Dax att jobba igen, jag jobbar verkligen hela denna veckan..

Såhär har det sätt ut..
  • Måndag - Jobba
  • Tisdag - Jobba
  • Onsdag - Jobba
  • Torsdag - Jobba
  • Fredag - Jobbet är stängt
  • Lördag - Jobba
  • Söndag - Jobba
Haha, 1 dag ledig och det är pga. att det är stängt för att det är Hallowen..
På lördagen är det även röd dag. Jobbar 22 - 07 på lördagen så det blir
bara 2 timmars röd dagslön, men bara det är ju typ 600:- .. Sen slår det
över till söndags ob efter 00 och det är ju inte häller så dårligt om man säger så!

Ne nu har jag inte tid att sitta här mer haha.. Idag blir det inte en så lång dag.
Jobbar 14.30 - 21.30 skriver kanske mer senare..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0