Välkommen hem till kalla Sverige!

Haha, min älskling har kommit hem nu...
Och det känns så skönt att ha han hemma i Sverige igen..
Kan inte ens beskriva hur glad jag är att få se honom imorgon!

Jag har packat klart allting, förutom smink och sånnt som jag
packar ner imorgon..

Var ute och käkade ikväll med min pappa och lillasyster..
Det var inte planerat utan pappa ringde sent och frågade om jag
ville gå ut och käka med dom.. Klart, inte ofta man träffar dom..

Det fick bli en Black and Wight skit gott var det..

Jaha imorgon bär det äntligen av till Göteborg.. Kommer att bli kul !
Inte för att vi blir där så otroligt länge, men det är soft endå...

Ne nu ska jag hoppa ner i sängen och sova..
Älskar dig Homan !!!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0