Trött och sliten..

Åhhhh, äntligen så kan jag vila ut ordentligt !
Börjar inte jobba förens 22.00 imorgon. Det kommer att bli
otroligt skönt att få göra vad jag vill imorgon utan att tänka att
jag börjar snart..

Eftersom att jag har jobbat eftermiddag/kväll nu dom senaste dagarna
så går verkligen hela dagen i spillo.. Jag hinner bara sova, käka frukost / lunch
sen är det dax att börja vid 1-2 tiden.. Sen slutar man runt 10-11 på kvällen
och då är det bara att gå hem och sova.. Vilket liv, vilket liv!

Imorgon ska jag ju iaf vara hundvakt typ 3 timmar. Sen kanske jag följer med
mamma till skogstorp en sväng, så får hon köra mig till jobbet därifrån.. Vi får se.

Helt seg är jag nu iaf. Väntar på att Homan ska ringa mig.. Saknar dig så, önskar
verkligen att vi kunde fått vart tillsammans idag på vår stora dag. Men vi får fira det
när du väl kommer hem.. Idag är det iaf 19 dagar kvar tills du kommer hem!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0