Skulle vart ledig, men..

Rektorn från Slagstaskolan ringde kl 7 på morgonen..
Och frågade om jag ville hoppa in som vikarie på fritids mellan
12.30 - 16.15 tänkte varför inte. Så jag var där och titta till ungarna
lite. Hehe, snacka om att man känner skillnad med det jobbet och
med Skogaholm..

Var inte ens trött när jag kom hem, även ifall jag inte jobbade så länge.
Men det är en stor skillnad tycker jag..

Jobbar även imorgon, men på skoga. 08.00 - 15.30 sen på lördag blir
det natt skifit.. Skönt för då är jag ledig söngen! Efter jobbet ska jag nog
passa på att sola när jag endå är där. Om det är ledigt, sen ska jag hem,
duscha och åka till mamma i skogstorp. Vi ska sitta och dricka lite vin och
bara umgås..

Homan sitter på flyget nu. Flyget lyfte vid 11 tiden imorse.. Får se om han
hinner fram och ringa mig innan jag ska gå och sova.. Hoppas de så att
jag kan sova lugnt utan oro...

Skriver kanske senare igen..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0