Skämmig morgon!

Haha, imorse var jag totalt okontaktbar..
Jag råkade göra det vanliga misstaget med att stänga
av mobil larmet när det ringer. Jag tänkte för mig själv verkligen:
(det här är farligt) med jag ska inte sova om!

Jovisst, min arbetsledare ringde och väckte mig kl 08.00 och
undrade om jag bytt arbetsskift. Men ne, det var skämmit nog som
det var så jag bad så mycket om ursäkt för att jag försovit mig och
var utanför ytterdörren på 5 minuter..

Tyvärr hade jag cykeln stod på jobbet så jag fick vänta på bussen som
gick 08.35 ifrån stan. Humm, jag blev 2 timmar försenad och mina
jobabrkompisar påminnde mig om det hela dagen haha.. Sånnt man får ta !

Jag brukar inte komma försent, jag e där istället mycket tidigare än jag
börjar för att just kunna sitta och varva ner med en morgonkaffe. Men idag
blev morgonen allt annat än lugn..

Jag var vimsig hela dagen och Sarah ringer mig när jag var nere på stan och
sa: "Var är du?!" Humm.. Vi skulle ju visst gå på stan tillsammans idag, det hade
jag helt förknippat med att det var imorgon .. suck!

Nu sitter man hemma iaf, har tagit en varm dusch och sitter här nu med en skön
ansiktsmask som visst ska "rengöra på djupet" Får nog ta och färga ögonbrynen
och fransarna ikväll med. Dom börjar bli för ljusa..

Imorgon blir det kanske en fika på stan med Viiiicky, fan det var längesen.
Får passa på nu när hon kommer hem ifrån Norge, inte så ofta man ser henne..
Sen ska jag träffa Sarah senare hehe..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0