Seg som fan..

Tänkte cykla till jobbet, men cykeln står på stan..
Det var väll inte riktigt meningen att den skulle stå där
men man vet aldrig vad som har hänt med den under
fredagsnatten.. Ska iaf ta bussen, sen imorgonbitti när
jag slutat så tar jag hem den ifrån stan..

Hoppas man jobbar med någon rolig, kan blir lite kämpigt
annars som man jobbar med nån tråkig. Då ska man stå
där i 9 timmar och inte säga ett ord haha, fett tråkigt..

Imorgon kommer mamma och hennes kille för att hjälpa mig
att sätta upp vardagsrums lampan och fixa lite andra grejer..

Kanske åker med dom ut till skogstorp ett tag och är där..
Det är så tråkigt att vara hemma själv hehe...

Kommer att komma mycket tidigare till jobbet, men kanske tar
och lägger mig i masagestolarna eller nått..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0