Pyssel..

Idag har vi äntligen fått upp v-rums lampan..
Mamma och hennes kille var här och hjälpte mig att
borra upp vardagsrums lampan. Sen satte vi upp en
hylla i köket + tavla..

Känns skönt att äntligen få upp allt haha..

Eftersom att jag jobbade i natt så kom jag inte hem förns
kl 08.00 och sen somnade jag inte förns halv 9 kanske..
Hade ställt larm på kl 1 för att inte sova för mycket..

Annars kommer jag inte att kunna somna ikväll, och jag börjar
07.00 imorgonbitti igen.. Kan vara kämpigt ibland, hahaha..

Nu ska jag ta tag i det här med att rensa garderoben på kläder..
Kan nog behövas för jag använder knappast ens hälften av allt
som finns där inne.. Skriver väll senare igen!

4 dagar tills du kommer hem älskling..
5 dagar kvar till Göteborg..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0